Мотор-Газ

У 2008 році, коли попит на ГБО збільшувався в арифметичній прогресії, а ринок установників повільно, але впевнено розростався, була заснована компанія Мотор-Газ. Наш профіль – установка, сервіс та ремонт газобалонного обладнання.

У команді ми зібрали хороших фахівців, відібрали надійне і доступне обладнання, а процес установки налагодили до найдрібніших деталей, викорінивши гаражний хаос і надмірну салонну урочистість. Установка ГБО на авто на станції motor-gas – це просто, зручно і сумлінно. Для кожного автовласника, незалежно від класу авто.

На нашій станції можна:
встановити газобалонне обладнання (поставити газ на авто);
поставити ГБО 2 замість ГБО 4, якщо прийшов час змінювати застарілу систему;
пройти планові та позапланові ТЕ, провести діагностику газобалонної системи;
замінити витратні матеріали газової системи;
відремонтувати установку та її комплектуючі.
Про установки, які ставимо, про автомобілі, з якими працюємо
Які системи краще? Яку установку порекомендуєте? З роками у нас з’явився свій, обґрунтований надійністю, довгостроковістю служби та доступністю, відповідь на ці питання.

Приїжджайте до нас на переобладнання: в залежності від бренду авто, бюджету і переваг підберемо систему під ваш автомобіль, переобладнуємо його і оптимально налаштуємо систему.

На станції встановлюємо два види систем:
KME NEVO – обладнання 4-го покоління, виробництва Польщі в комплекті з двома видами форсунок на вибір: надійними Valtec і неубиваемыми Baracuda.
Tomasseto – встановлення 2-го покоління, виробництва Італії (першокласне ГБО в Києві).
Ці системи найкращим чином зарекомендували себе на практиці. Вони бюджетні, надійні та перевірені. За довговічність систем і якість настановних робіт ручаємося і надаємо гарантію на 1-2 роки залежно від покоління обладнання.

Що краще: 2-х або 4-е покоління? Яку систему поставити на мій автомобіль?
У цьому випадку все залежить від самого автомобіля. Для карбюраторних авто підходить винятково раннє обладнання 2-го покоління. На всі інжекторні автомобілі встановлюємо переважно системи 4-го покоління.

Однак бувають випадки, коли до нас приїжджають інжекторні авто на переобладнання під двійку. В цьому теж не відмовляємо. Правда, для деяких моделей таке ГБО для авто буде недоцільним через відсутність належної жвавості і тяги при їзді на блакитному паливі. Природно, попереджаємо про це і рекомендуємо зробити вибір на користь четвертої системи.

Добавить комментарий

WordPress спам заблокировано CleanTalk.