Ttrussardi

Зараз часто можна почути, що нішеві аромати – це доля сильних світу цього. І кожен намагається хоч на мілілітр більше доторкнутися до них. Любителі парфумерії набиваючи «твердість нюху», виходять спочатку з мас-маркету, а потім з люкса, щоб доторкнутися до таємничої ніші.
Століття тому, коли вибір був зовсім невеликим, ми задовольнялися тим, що нам пропонували першопрохідці парфумерії. Однак, з розвитком хімічної і парфумерної промисловості, а також стрімким зростанням маркетингу, наші носи почали отримувати більше задоволення від володіння все більш і більш специфічними та рідкісними ароматами. Нішева парфумерія спочатку замислювалася для дуже забезпечених людей, які хотіли виділятися з натовпу і залишатися загадковими. Приклад my land trussardi. Адже не кожен міг собі дозволити купити парфум, що перевищує його піврічний заробіток. Але з плином часу, ніша стає доступнішою і масштабнішою. І все більша кількість людей спробувавши те, що було так недосяжно, дивується чому такий дикий захват викликається тими компонентами, які по суті своїй не повинні входити в парфум, або ж стають адептами чергового виробника селективов.
Так! Ми всі різні! Нам чуже бути схожими один на одного і саме тому, ми шукаємо ті межі, які зможуть відрізняти нас інших.
До чого всі ці міркування? Це дискусія на тему вічних суперечок між користувачами мас-маркету, а також люкса і ніші. Провівши тривалі дослідження на тему вивчення попиту для певних верств, висновок такий: іноді варто зняти з себе снобскую маску і спробувати довіритися тим продуктам, які не викликали раніше навіть бажання понюхати, не кажучи про володіння ними.

Читайте также:

Добавить комментарий